Kontrastsus:

TUGEV TAVALINE
Vali keel

Kontakt

Pöördu haigekassa klienditeeninduse poole, kui Sul on küsimusi tervishoiu ja ravikindlustuse kohta. Vastame  kiiresti ja kaasame vajadusel tervishoiu spetsialiste.

Haigekassasse saab pöörduda 

Pane tähele!

Meie klientide ja töötajate tervise kaitseks ning viiruse leviku piiramiseks on haigekassa esindused suletud. Palume kasutada haigekassa e-teenuseid riigiportaalis eesti.ee. Samuti olete oodatud meiega ühendust võtma e-kirja teel info [at] haigekassa.ee või helistades klienditelefonile +372 669 6630. Vastamise ajad: E, T, K, N 8.30-16.30; R 8.30-14.00. 

Dokumendid ja avaldused palume postitada aadressile Lastekodu 48, Tallinn 10113 või  tuua haigekassa esinduste postkastidesse 

Tallinn, Lastekodu 48

Jõhvi, Nooruse 5

Tartu, Riia 142

Pärnu,  Suur-Jõe 63

Hoiame meie kõigi tervist!

  • Klienditelefonile +372 669 6630 helistamise kõne hind on paketipõhine, täpse info saate oma teenusepakkujalt. Kõned salvestatakse teeninduskvaliteedi parendamise eesmärgil.

  • Isiku tuvastamise teenus klienditelefonil (kuidas kasutada ja millist teavet väljastame)
  • Vastavalt töölepingu seadusele on klienditeeninduste tööajad lühendatud kolme tunni võrra uusaastale, Eesti Vabariigi aastapäevale, võidupühale ja jõululaupäevale vahetult eelneval tööpäeval.

Haigekassa keskkontor ja postiaadress

Aadress: Lastekodu 48, Tallinn 10113. Telefon: 669 6630

E-post: info [at] haigekassa.ee

Haigekassa registrikood: 74000091


Taotluste esitamine

Isikuandmeid sisaldavat teavet saame väljastada üksnes juhul, kui oleme veendunud Sinu kui teabenõudja või selgitustaotluse esitaja isikusamasuses.  Isikusamasuse tuvastamiseks taotluse esitamisel on järgmised võimalused:

  • esitad e-posti teel digitaalselt allkirjastatud taotluse

  • saadad omakäeliselt allkirjastatud taotluse postiga Lastekodu 48, Tallinn 10113

NB! Tundlikku teemat (nt terviseandmed) sisaldavat teavet väljastame e-postiga krüpteeritult või tähtkirjaga.


Haigekassa e-teenused

Sisenedes riigiportaali www.eesti.ee ID-kaardi, Mobiil-ID või Smart-ID kaudu, saad kasutada järgmisi haigekassa e-teenuseid:

  • tellida Euroopa ravikindlustuskaarti ja asendussertifikaati

  • kontrollida õigust hambaproteesi hüvitisele ja vaadata limiidi kasutust
  • kontrollida õigust hambaravi hüvitisele ja vaadata limiidi kasutust
  • saada teavet oma töövõimetuslehtede kohta
  • kontrollida ja muuta arvelduskonto andmeid
  • kontrollida oma ravikindlustuse kehtivust ja perearsti andmeid
  • vaadata oma ravimite ja meditsiiniseadmete retsepte (teenuses - Retseptid)

Võta meiega ühendust

Pöördu haigekassa poole, kui sul on küsimusi tervishoiu ja ravikindlustuse kohta. Vastame kiiresti ja kaasame vajadusel tervishoiu spetsialiste. Vastuse saate keskmiselt 5 tööpäevaga kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul. Haigekassasse võib helistada nii eesti, inglise kui ka vene keeles. Kirjadele vastatakse eesti ja inglise keeles.

Sinu isikuandmeid sisaldavat teavet saame väljastada üksnes juhul, kui oleme veendunud sinu kui teabenõudja või selgitustaotluse esitaja isikusamasuses. Isikusamasuse tuvastamiseks on järgmised võimalused:

  • esitad e-posti teel digitaalselt allkirjastatud taotluse aadressile info [at] haigekassa.ee
  • saadad omakäeliselt allkirjastatud taotluse haigekassasse posti teel: Lastekodu 48, Tallinn 10113
  • helistad haigekassa infotelefonile +372 669 6630  ja tuvastad oma isiku kas mobiil-ID või Smart-ID-ga