Kontakt

Pöördu haigekassa klienditeeninduse poole, kui Sul on küsimusi tervishoiu ja ravikindlustuse kohta. Vastame  kiiresti ja kaasame vajadusel tervishoiu spetsialiste.

Haigekassasse saab pöörduda   

  • +372 669 6630     

  • Lastekodu 48, Tallinn 10113

  • Haigekassa koduleht

  • Haigekassa instagram 

 

Pane tähele!

Palume kasutada haigekassa e-teenuseid riigiportaalis eesti.ee. Samuti olete oodatud meiega ühendust võtma e-kirja teel info [at] haigekassa.ee või helistades klienditelefonile +372 669 6630. Vastamise ajad: E, T, K, N 8.30-16.30; R 8.30-14.00. 

Dokumendid ja avaldused palume postitada aadressile Lastekodu 48, Tallinn 10113 või  tuua haigekassa esinduste postkastidesse.

Tallinn, Lastekodu 48

Jõhvi, Nooruse 5

Tartu, Riia 142

Pärnu,  Suur-Jõe 63

Haigekassa esindused teenindavad kliente eelbroneeringu alusel. Broneeri aeg haigekassa.ee/broneerimine või helista +372 669 6630.

Hoiame meie kõigi tervist!

  • Klienditelefonile +372 669 6630 helistamise kõne hind on paketipõhine, täpse info saate oma teenusepakkujalt. Kõned salvestatakse teeninduskvaliteedi parendamise eesmärgil.

  • Isiku tuvastamise teenus klienditelefonil (kuidas kasutada ja millist teavet väljastame)
  • Vastavalt töölepingu seadusele on klienditeeninduste tööajad lühendatud kolme tunni võrra uusaastale, Eesti Vabariigi aastapäevale, võidupühale ja jõululaupäevale vahetult eelneval tööpäeval.

Haigekassa keskkontor ja postiaadress

Aadress: Lastekodu 48, Tallinn 10113. Telefon: 669 6630

E-post: info [at] haigekassa.ee

Haigekassa registrikood: 74000091


Taotluste esitamine

Isikuandmeid sisaldavat teavet saame väljastada üksnes juhul, kui oleme veendunud Sinu kui teabenõudja või selgitustaotluse esitaja isikusamasuses.  Isikusamasuse tuvastamiseks taotluse esitamisel on järgmised võimalused:

  • esitad e-posti teel digitaalselt allkirjastatud taotluse

  • saadad omakäeliselt allkirjastatud taotluse postiga Lastekodu 48, Tallinn 10113

NB! Tundlikku teemat (nt terviseandmed) sisaldavat teavet väljastame e-postiga krüpteeritult või tähtkirjaga.

Dokumentide saatmine haigekassasse krüptitult

Kui soovid saata e-postiga tundlike andmetega dokumente, siis krüpteeri need DigiDoc4 tarkvaraga. Selleks vali adressaadiks „Haigekassa (Tervisekassa) krüpteerimissertifikaat“ ja seejärel krüpteeri dokument. Loe lisa.


Haigekassa e-teenused

Sisenedes riigiportaali www.eesti.ee ID-kaardi, Mobiil-ID või Smart-ID kaudu, saad kasutada järgmisi haigekassa e-teenuseid:

  • tellida Euroopa ravikindlustuskaarti ja asendussertifikaati

  • kontrollida õigust hambaproteesi hüvitisele ja vaadata limiidi kasutust
  • kontrollida õigust hambaravi hüvitisele ja vaadata limiidi kasutust
  • saada teavet oma töövõimetuslehtede kohta
  • kontrollida ja muuta arvelduskonto andmeid
  • kontrollida oma ravikindlustuse kehtivust ja perearsti andmeid
  • vaadata oma ravimite ja meditsiiniseadmete retsepte (teenuses - Retseptid)

Võta meiega ühendust

Pöördu haigekassa poole, kui sul on küsimusi tervishoiu ja ravikindlustuse kohta. Vastame kiiresti ja kaasame vajadusel tervishoiu spetsialiste. Vastuse saate keskmiselt 5 tööpäevaga kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul. Haigekassasse võib helistada nii eesti, inglise kui ka vene keeles. Kirjadele vastatakse eesti ja inglise keeles.

Sinu isikuandmeid sisaldavat teavet saame väljastada üksnes juhul, kui oleme veendunud sinu kui teabenõudja või selgitustaotluse esitaja isikusamasuses. Isikusamasuse tuvastamiseks on järgmised võimalused:

  • esitad e-posti teel digitaalselt allkirjastatud taotluse aadressile info [at] haigekassa.ee
  • saadad omakäeliselt allkirjastatud taotluse haigekassasse posti teel: Lastekodu 48, Tallinn 10113
  • helistad haigekassa infotelefonile +372 669 6630  ja tuvastad oma isiku kas mobiil-ID või Smart-ID-ga 

Tärniga (*) tähistatud väljad on kohustuslikud.