Kontrastsus:

TUGEV TAVALINE
Vali keel

Teabenõue

NB! Oleme koondanud Eesti Haigekassa andmebaasi andmed kodulehe Andmed lehele. Samal lehel on teil võimalik täita andmepäringu taotlus elektroonse küsimsutikuna, mida palume täita varasemate excelite asemel (päringutaotluse vormid soodusretseptide, meditsiiniseadmete või tervishoiuteenuste kohta). Ankeet saadetakse aadressile info [at] haigekassa.ee.

Esitatud päringutaotluse alusel hindame selle teostatavust ning meie poolset valmimistähtaega ning võtame Teiega vajadusel täiendavalt ühendust. Mahukamate andmesoovide puhul palume arvestada, et sõlmime Teiega andmevahetuslepingu, et tagada ravikindlustuse andmekogu andmete eesmärgipärane ja nõuetekohane kasutamine.

 

Võta meiega ühendust

Pöördu haigekassa klienditeeninduse poole, kui sul on küsimusi tervishoiu ja ravikindlustuse kohta. Vastame kiiresti ja kaasame vajadusel tervishoiu spetsialiste. Vastuse saate keskmiselt 5 tööpäevaga kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul. Haigekassasse võib helistada nii eesti, inglise kui ka vene keeles. Kirjadele vastatakse eesti ja inglise keeles. Kohapeal teenindusbüroos antakse abi eesti, inglise ja vene keeles.

Sinu isikuandmeid sisaldavat teavet saame väljastada üksnes juhul, kui oleme veendunud sinu kui teabenõudja või selgitustaotluse esitaja isikusamasuses. Isikusamasuse tuvastamiseks on järgmised võimalused:

  • esitad e-posti teel digitaalselt allkirjastatud taotluse aadressile info [at] haigekassa.ee
  • saadad omakäeliselt allkirjastatud taotluse haigekassasse posti teel: Lastekodu 48, Tallinn 10113
  • helistad haigekassa infotelefonile +372 669 6630  ja tuvastad oma isiku kas mobiil-ID või Smart-ID-ga